33 LISTA A FILOFAXODBA

by - november 03, 2017


Manapság nagyon felkapott lett nem csak naplózni a mindennapokat és a teendőket, hanem már művészi szintre emelni egy határidőnapló, filofax, vagy a mostanában nagy népszerűségnek örvendő bullet journal kinézetét. A bullet journal-t lehet ezek közül leginkább testre szabni, de én mindig úgy éreztem, hogy ez már nekem túl sok. Mármint nem kinézetre, hiszen szebbnél szebbeket látok én is az interneten, amiket büszke tulajdonosaik megosztanak. Úgy érzem nekem nem lenne elég időm és főleg inkább kézügyességem, hogy mindent én csináljak. Ezért is vált be nekem a filofax. Ez az a kategória, ami nem emészt fel rengeteg időt arra, hogy személyre szabjam, mégis szép és mutatós. Legalábbis azt vettem észre a környezetemben, hogy akárhányszor kinyitom mindig megbámulják az emberek. Amikor megvettem a filómat nagy volt az öröm, volt egy elképzelésem, hogyan szeretném, hogy kinézzen, de egyszerűen leblokkoltam, és nem tudtam, hogy a naptár részen kívül mivel töltsem meg a lapokat…


Alig több, mint két hónap maradt az évből, és a hozzám hasonló naplózó fanatikusoknak lassan eljön az idő, hogy beszerezzék a jövő év indításához szükséges felszereléseket. Az alábbiakban írtam egy ötletlistát (már csak azért is mert imádom a listákat…de ki nem? :) ), amit mind az öreg motorosok, mind pedig a naplózással csak most ismerkedők hasznosnak találhatnak. Leljétek örömötöket benne lista fanatikusok!

- heti/havi/éves/5 éves tervek
- reggeli/esti rutin
- éttermek/kávézók/beülős helyek, amiket ki szeretnél próbálni
- országok/városok (külföld és belföld), ahova el szeretnél látogatni
- filmek, amiket meg szeretnél nézni
- könyvek, amiket el szeretnél olvasni
- dolgok/zenék amik boldoggá tesznek
- kedvenc idézetek
- dolgok, amiket akkor csinálhatsz ha unatkozol
- életcélok
- bakancslisták
- kívánságlista
- bevásárlólista
- lista a költéseidről és bevételeidről
- ingyenes szórakozási lehetőségek
- dolgok, melyeket kölcsönkértél/adtál
- receptek, amiket ki szeretnél próbálni
- megjavítandó dolgok
- születésnapok
- to do listák
- helyek, ahova el szeretnél menni a saját városodban
- sorozatok, amiket meg szeretnél nézni

Ezek is tetszhetnek

0 megjegyzés