16 FILM, AMI MEGHOZZA A KARÁCSONYI HANGULATOT

by - december 08, 2017


Remélem nektek is alakul a karácsonyi hangulat, mert nekem már nagyon. Én szeretem az egész hónapot a készülődés és a ráhangolódás jegyében tölteni, és amikor írom ezt a posztot még nagyon december eleje van, de már rosszul vagyok a gondolattól, hogy még nincs mindenhol égősor, boa, és fenyőillat a lakásban.

Ha nem sikerült elkapnotok a hangulatot, vagy pont azért mert már nagyon benne vagytok, ajánlok egy jó kis kuckózást egy szabad estére egy kellemes karácsonyi hangulatú filmmel. Az ünnepek előtti rohanásban szükség van néha egy kis pihenőre, és ez a 2 óra nyugalom mindenkinek jár.

Összeszedtem 16 igazi hamisítatlan karácsonyi filmet számodra. A listán találhatsz régi és új filmeket is, és biztosra veszem, hogy sokat közülük már láttál, de olyat is ér választani, amit már ezerszer megnéztél, mégsem tudod megunni soha. Egy a lényeg, ez a rövid kis idő szóljon csak rólad, és töltődj fel a hátralévő időszakra, hogy minden percét ki tudd élvezni ennek a gyönyörű időszaknak.

-         ❤ Reszkessetek betörők
-         ❤ Kelekótya karácsony
-         ❤ Rossz anyák karácsonya
-         ❤ Grincs
-         ❤ Az élet csodaszép
-         ❤ Holiday
-         ❤ Bunyó karácsonyig
-         ❤ Csoda New Yorkban
-         ❤ Karácsonyi ének
-         ❤ Polar Expressz
-         ❤ Kiskarácsony mindenáron
-         ❤ A karácsonyi cipő
-         ❤ Jégvarázs
-         ❤ A karácsony története
-         ❤ Négy karácsony
-         ❤ Huncut karácsony


Neked mi a kedvenc karácsonyi filmed?



Ezek is tetszhetnek

0 megjegyzés