REXONA MAXIMUM PROTECTION IZZADÁSGÁTLÓ TESZT

by - szeptember 08, 2017


Ma egy újabb termékteszttel jövök nektek, méghozzá a Rexona Maximum Protection izzadásgátlójával. Nem mondanám újdonságnak, hiszen már egy egy-két éve kapható kis hazánkban, de én csak nem régen szereztem be és kezdtem el használni, így most jövök nektek egy teszttel a termékről.


Külsejét tekintve azzal kezdeném, hogy egy plusz dobozkában tudjátok megvenni, ami ellát a termékről minden tudnivalóval, de lényegében csak egy felesleges papírdarab, ami nélkül is ugyanaz a termék lenne. A többi dezodort és izzadásgátlót is doboz nélkül találjuk meg az üzlet polcain, nem értem mi szükség volt erre. Egy plusz tájékoztató kis lapot is találunk a csomagolásban, szintén annyira fontos dolgokkal, amiket a terméken is fel lehetett volna tüntetni. Maga a külső egyszerű, semmi extra.


Azt tudni kell róla, hogy ez egy krémdezodor, ami körülbelül annyit jelent az én szememben, hogy olyan mint egy stift, amit a kialakításának hála ledarálja a cuccost tekerés közben. Elsőre elég furcsa volt, de aztán megszoktam a látványt. Egy használatra két kattanásnyi kell belőle. A ruhákat nagyon be tudja fogni, ezért használat után ajánlott egy-két percig hagyni száradni, hogy elkerüljük a katasztrófát. Árát tekintve 1000-1500 forint között mozog, érdemes vele megvárni egy akciót vagy a Glamour napokat, én is akkor szereztem be. A lila színű Sensitive Dry-t szerettem volna, de szinte teljesen le volt már fosztva a polc, mire odaértem, így az Everyday Fresh változatát tudtam beszerezni, ez volt az utolsó belőle. Egyébként elég sok variációban be lehet már szerezni, habár szerintem mindegyik nem kapható Magyarországon. Ami még érdekes lehet, hogy van belőle férfi verzió is, amiből biztos venni fogok egyet a páromnak, ugyanis bármit kipróbál semmivel sincs megelégedve, és mivel ez egy erősebb fajta izzadásgátló, talán beválik neki is.


Szóval ha már itt tartok, igen, abszolút bevált. Ezelőtt évekig Dove stifteket használtam, de ez sokkal erősebb védelmet nyújt azoknál. A használati útmutatásnak megfelelően használom. Este, zuhanyzás után bekenem magam, majd két (!!!!) napig tart. Itt meg kell jegyeznem, hogy ezelőtt én sem értettem a 48 órás védelem lényegét, hiszen úgyis zuhanyzunk minden nap. Igen, csakhogy ez vízálló. Úgyhogy simán elég kétnaponta egyszer használni, mert a tisztálkodás után is van neki hatása. Persze ha extra védelemre van szükségetek, érdemes minden nap használni. Izzadtságszag abszolút nulla az én esetemben használatkor. Az illata hosszan tart, de nem tolakodó, kellemesen friss és egész nap velünk marad. Ha engem kérdeztek, egy próbát abszolút megér, és ki tudja? Lehet ti is az eddigi legjobb izzadásgátlótokat ismeritek meg benne.


Kipróbáltad már? Melyik volt a kedvenc illatod?

Ezek is tetszhetnek

0 megjegyzés