SWISS IMAGE KÉTFÁZISÚ SZEMFESTÉK LEMOSÓ TESZT

by - március 17, 2017


Ma ismét egy tesztet hoztam, méghozzá a Swiss Image Kétfázisú szemfesték lemosójának tesztjét. Néhány hete ezt használom, és kipróbáltam már különféle szempilla spirálokon, vízállón, illetve simán is, és az első benyomás azt kell hogy mondjam, hogy nagyon pozitív volt. De csak volt, sajnos.


A termék üvege nagyon szép és elegáns, a fém színű kupak, ami egyébként erős, és jól zár, kicsit luxus érzetet kelt, a üvegen lévő fólia pedig olyanná teszi az egészet, mintha épp most érkezett volna hozzánk a hűvös svájci Alpokból. A mérete 150ml, tehát nagyobb kiszerelés, mint a többi szemfesték lemosó, valamint ára is kedvezőbb. Ha közelebbről vesszük szemügyre a terméket megtudhatjuk, hogy szemészetileg tesztelték, valamint svájci termék, mint azt a márka is mutatja. Nem tartalmaz parabéneket, SLS/SLES-t és ftalátokat, ami abszolút pozitív. Plusz, ha ez még mindig nem lenne elég, igazi alpesi gleccservizet tartalmaz, csak hogy érezzük a luxus kényeztetést. Az összetevő lista is igen rövid, és szép is.


A sima és a vízálló szemsminket is szépen lemossa, nem kell dörzsölni, hamar leoldja a festéket. Azt vettem észre, hogy sokkal kevesebb szempillám hullik ki lemosás közben, mint más termékeket használva, elvétve csak egy-egy szál. Azt írja magáról, hogy ez a vizes fázisának köszönhető, mely segít megvédeni és ápolni a szempillákat. Használatkor nem hagy olajos felületet a bőrön és a szemen. Talán számomra az egyetlen hátránya, ami miatt nem tudtam megszeretni az az, hogy iszonyat sebességgel válik szét felrázás után. Felrázom, letekerem a kupakot, és mire már önteném a vattakorongra nem is látszik, hogy összeráztam. Ez engem kifejezettem idegesített minden nap, minden használatkor, ezért sajnos nem lesz a kedvencem, de ha ez számotokra nem jelent problémát, nagyon bátran ajánlom, mert tényleg jó kis termék.

Ezek is tetszhetnek

0 megjegyzés