BOURJOIS TWIST UP THE VOLUME SZEMPILLASPIRÁL TESZT

by - március 24, 2017



A mai teszt egy olyan spirálról szól, amiről már régóta ábrándoztam, ugyanis szinte mindig két szempillaspirált használtam egyszerre, hogy elérjem azt a hatást, amilyet szerettem volna. Amikor megláttam, hogy a Bourjois készített egy olyan spirált, ami egyszerre ellátja mindkettő feladatát, úgy éreztem erre nekem mindenképp szükségem van.


A Twist Up the VoluMe spirál nem az a hétköznapi egyszerre dúsító és hosszító spirál, hanem ezt úgy éri el, hogy a végén elhelyezkedő tekerőkével tudjuk változtatni a kefe milyenségét. Most viszont nézzük meg először a csomagolást. Egyszerű, karcsú, fekete kinézete van, melyet az én esetemben arany színű feliratok kísérnek. Ez egyébként az 52 ultra black árnyalat, ami a felső részen is megjelenik, mint ultra black edition. A kiszerelés 8ml-es, ráadásul viszonylag gyorsan fogy. Kerestem vízálló változatot a DM-ben és a  Müllerben is, de sajnos nem jártam sikerrel, valószínűsítem, hogy nem készült belőle ilyen verzió.


Visszatérve az izgalmas részre, a kupak végének tekerésével változtathatjuk, hogy melyik kefét szeretnénk használni. Az első állás a hosszabbító-, míg a második állás a dúsító kefe. A váltást úgy éri el, hogy a kefe részét összehúzza, illetve kiengedi, tehát egy kefe van benne, és azt tudjuk variálni. Mindkét verzió elegendő festéket visz fel, kivéve az első pár használatkor, mert akkor még hajlandó túlzásokba esni. A kefék műanyagból készültek, ami nálam plusz pont.


Használatát illetően hivatalosan először az egyes állásban, majd a kettes állásban ajánlott használni, de valójában akárhogyan lehet. Én általában először a kettest, majd az egyest, és megint a kettest használom, mert egyébként nem érzem kifejezettem dúsnak az eredményt. Ez viszont igen nagy problémám vele. Másik spirállal együtt használva nagyon jól működik, de könyörgöm, pont azért választottam őt, hogy végre elég legyen csak egyetlen egy. Nekem fontosabb a dús hatás, mint a hossz, amit sajnos ő nem tud megadni. Nagyon szépen hosszít, és szép fekete színe van, de a dúsítás valahogy nem megy neki. Nagyon sajnálom, minden esetre legalább visz egy kis színt, egy kis extrát a reggeli spirálozásba. 

Ezek is tetszhetnek

0 megjegyzés